Mr. Gadget

By | Wednesday, September 16, 2015 Leave a Comment

Ziua 45. 12390 Km. 219 ore pe motor.

Port cu mine prea multe gadget-uri, care, culmea, fac prea puține lucruri. Având la dispoziție 219 ore de gândire, am hotărât ce gadget vreau de ziua mea. E simplu: un fel de navigator GPS care:
  • Să nu-și diminueze luminozitatea când se încălzește în plin soare, adică se vadă la fel de bine și-n Alpi și-n Sahara
  • Să-mi arate cu maximum de precizie cum se curbează drumul din fața mea, ca să știu când mă pot arunca în curbă și când trebuie s-o las mai ușor
  • Să-mi spună cum e vremea pe traseul ales, și eventual să-mi calculeze rute care evită ploaia
  • Să-mi planifice opririle la benzinărie în funcție de autonomia motorului
  • Să-mi spună calitatea, atractivitatea și nivelul de dificultate al drumului, ca să pot alege ruta în cunoștiință de cauză. Pe bază de feedback de la motocicliștii care au mai trecut pe-acolo, că din mașină se vede cu totul altfel...
  • Să-mi arate în vecinătate unde-s alți motocicliști, în caz că am chef de socializare cu bikeri. Și să nu mă arate la nimeni dacă n-am chef...
  • Să aibă cameră video pe un braț flexibil, pe care s-o poziționez cum vreau și s-o pot controla din mers fără să butonez orbește pe cască.
  • Să știe să citească hard disk-uri și carduri de tot felul, ca să pot transfera și stoca fără să am nevoie de laptop pentru asta.
  • Să aibă un milion de USB-uri care dau câte zece amperi fiecare, ca să pot încărca telefonul, camera foto și orice altceva îmi trebuie. Deodată!
  • Să-mi arate mesajele și apelurile primite, când mă opresc. Și doar când mă opresc, nu în mers.
  • Să aibă niște butoane la îndemână, în așa fel încât să-l pot controla din mers fără să trebuiască să ridic mâna de pe ghidon.
  • Să fie în același timp și alarmă cu urmărire GPS, controlată din telefon. Ultimul lucru pe care-l vreau e să mai car și-o telecomandă cu mine...
  • Să integreze funcție de interfon, ca să pot conversa prin Bluetooth cu pasagerul sau cu bărbosul din vecinătate.
  • Să sune singur la ugențe dacă detectează impact sau cădere, în caz că pățesc ceva și nu sunt în stare să anulez manual alarma. 
Atât! Dacă știe careva unde găsesc toate astea într-un singur gadget, spuneți repede, până nu mă apuc să-l fac eu. Nu de alta, dar mă apuc! Nu știu cum o să se numească, dar cu siguranță va fi cel mai tare gadget pentru motocicliști, ever! Bestmotorcyclegadget!

Newer Post Older Post Home

0 comments: